Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на двигател 1.9JTD със 2.4JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
    Здравейте, предстои ми това лято покупката на първа кола и реших това да е алфа ромео 156 1.9JTD. Преди книжката се упражнявах на полигон с алфа ромео 33 и въпреки, че е стара и раздрънкана двигателят(който е сменяван и е почти нов <100к ... дълга история) просто направи карането уникално и в пъти по-добро от учебния голф 4 на газ.
    Спрях се на 1.9JTD двигателя, но тук на доста места си пише ясно, че 2.4 е доста по-добър от 1.9 със малко повишаване на цената на поддръжката. Та въпроса ми е възможна ли е смяната на двигателя и колко би струвала горе-долу такава услуга(без цената на самия двигател). Като напълно начинаещ не искам да направя някоя пакост със 2.4... след годинка - две.... като събера опит ще видим...
    колега, 1.9 е по - добрия мотор...
    Last edited by tonov; d.m.y г., 23:30.

    Comment


    • #17
      благодаря за бързите отговори

      иначе съм се спрял на 115 кс 1.9 двигател примерно-
      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...863&f1=details
      http://www.cars.bg/u572963

      прочетох тук, че са по-икономични и с по-малко проблеми по поддръжката... някой би ли споделил опит дали правилно съм се ориентирал?

      забелязвах обаче, че точно тези модели са с по 500-1000лв по-скъпи, но влизат в бюджета 3-4 хил.

      принципно искам 2.4 двигател та да натрия носа на някое BMW(не по улиците или на светофара!), иначе ще карам предимно в София(студентски град - работата - университета) и един-два пъти в месеца Плевен-София и обратно

      искам 1.9 в началото, не защото ще се пребия с висока скорост(той двигателя няма сам да я развие),а защото ще ми е трудно паркирането с 2.4(предполагам.... нямам опит с нито една от двете коли) пък и никога не съм поддържал кола - най-голямото предизвикателство според мен, а 2.4 е по-капризен,по-големи данъци и гори повече, а не знам как ще съм с финансите в началото

      жена и кола са на късмет - да така е, но различните хора имат различна представа за късмет чувствам, че късмета ми ще е по-добър ако я закарам на сервиз преди да я купя (ако я опозная преди да почне нещо сериозно)... но това е философска тема

      идеята за 60-70 коня е много добра и практична, но съм на 20 и визията на колата(и големината на задната седалка ) играе много важна роля при избора, а симпатична кола 60-70коня ... не се сещам... пък и Плевен - София ще е ад

      Comment


      • #18
        Взимай направо по-големият мотор и остави ги тия глупости за млад и неопитен шофьор,аз също като взимах моята не бях с голям стаж с автомобилите но си взех 150 коня и хич не ми бяха много.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #19
          Няма да се плашиш...аз за първи път се качих на 500 коня ...като взех книжка..
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
            благодаря за бързите отговори

            иначе съм се спрял на 115 кс 1.9 двигател примерно-
            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...863&f1=details
            http://www.cars.bg/u572963

            прочетох тук, че са по-икономични и с по-малко проблеми по поддръжката... някой би ли споделил опит дали правилно съм се ориентирал?

            забелязвах обаче, че точно тези модели са с по 500-1000лв по-скъпи, но влизат в бюджета 3-4 хил.

            принципно искам 2.4 двигател та да натрия носа на някое BMW(не по улиците или на светофара!), иначе ще карам предимно в София(студентски град - работата - университета) и един-два пъти в месеца Плевен-София и обратно

            искам 1.9 в началото, не защото ще се пребия с висока скорост(той двигателя няма сам да я развие),а защото ще ми е трудно паркирането с 2.4(предполагам.... нямам опит с нито една от двете коли) пък и никога не съм поддържал кола - най-голямото предизвикателство според мен, а 2.4 е по-капризен,по-големи данъци и гори повече, а не знам как ще съм с финансите в началото

            жена и кола са на късмет - да така е, но различните хора имат различна представа за късмет чувствам, че късмета ми ще е по-добър ако я закарам на сервиз преди да я купя (ако я опозная преди да почне нещо сериозно)... но това е философска тема

            идеята за 60-70 коня е много добра и практична, но съм на 20 и визията на колата(и големината на задната седалка ) играе много важна роля при избора, а симпатична кола 60-70коня ... не се сещам... пък и Плевен - София ще е ад
            Ако данъка те притеснява помисли внимателно, че окачването на тия коли е по-скъпото удоволствие.
            Натриването на носове... there is always a bigger fish (ако се сещаш кой филм цитирам).
            Паркирането няма грам общо с големината на мотора, купето нали е едно и също
            Разхода зависи от десния крак... с 1 и същ мотор разликата в София минава 2л/100
            На дълъг път големия мотор винаги е бонус, стига да не си повярваш прекалено много.

            А София - Свищов съм го пътувал и с онова бялото от подписа ми... то и 60 к.с. няма
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #21
              Земай големия не се занимавай с глупости.Ако нямаш акъл между ушите и с малкия ще се претрепеш, пък е данъка мисля е един и същ.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                най добре 4.2 JTD

                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  най добре 4.2 JTD
                  Ей, това от къде го извади? Я кажи повече за него. Не знам такъв вариант да съществува
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Вземай 2.4 и не му мисли много.
                    Аз слезнах от 2.4 на 1.9 и кво да ти кажа 1.9 е като куцо магаре зае.и го.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от platu Покажи съобщение
                      Вземай 2.4 и не му мисли много.
                      Аз слезнах от 2.4 на 1.9 и кво да ти кажа 1.9 е като куцо магаре зае.и го.
                      A 16V?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
                        ..принципно искам 2.4 двигател та да натрия носа на някое BMW(не по улиците или на светофара!), иначе ще карам предимно в София(студентски град - работата - университета) и един-два пъти в месеца Плевен-София и обратно
                        Ами ей затова за начало е добре да си вземеш някои "спънат кон", за да се научиш на търпение и да уважаваш другите участници в движението, както вече са ти го казали колегите.

                        P.S. Един съвет - не се закачай (още повече, че ти е и твърде рано за такива неща) с "комън рейл" BMW-а
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Колега взимай 2.4...упражнението със смяна на двигател няма да го коментирам, пълна безмислица, че и скъпа. Не трябва да те плаши с нищо този двигател. Задкормилното устройство е това, което управлява ДВГ-то. А това, че 2.4 се паркира по трудно - я пак?
                          Не виждам и смисъл да даваш пари за някоя грозна колица 60-70 коня, да я обслужиш и след година да ти умалее, да се чудиш как да я продаваш...после пак нова, пак обслужване и т.н...
                          Взимай това, което ти харесва, обслужи си го, ремонтирай ако има нещо и си свиркай!
                          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                          Comment


                          • #28
                            Бърз съвет от шофер на 5 месеца (и ти ще дойдеш на моето) - бях решил да вземам дизелак ~100 коня - взех колата от подписа и си викам 115 коня не са толкова, че да направя беля..все пак не е 200..

                            та, разбрах, че реша ли да я напъна - всеки път създавам някаква опасност, дори и малка..и 80 коня да е - пак можеш да правиш бели. не си купувай голям мотор..ще я попилееш по нашите пътища..пари на вятъра.
                            147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
                              благодаря за бързите отговори

                              иначе съм се спрял на 115 кс 1.9 двигател примерно-
                              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...863&f1=details
                              http://www.cars.bg/u572963

                              прочетох тук, че са по-икономични и с по-малко проблеми по поддръжката... някой би ли споделил опит дали правилно съм се ориентирал?

                              забелязвах обаче, че точно тези модели са с по 500-1000лв по-скъпи, но влизат в бюджета 3-4 хил.

                              принципно искам 2.4 двигател та да натрия носа на някое BMW(не по улиците или на светофара!), иначе ще карам предимно в София(студентски град - работата - университета) и един-два пъти в месеца Плевен-София и обратно

                              искам 1.9 в началото, не защото ще се пребия с висока скорост(той двигателя няма сам да я развие),а защото ще ми е трудно паркирането с 2.4(предполагам.... нямам опит с нито една от двете коли) пък и никога не съм поддържал кола - най-голямото предизвикателство според мен, а 2.4 е по-капризен,по-големи данъци и гори повече, а не знам как ще съм с финансите в началото

                              жена и кола са на късмет - да така е, но различните хора имат различна представа за късмет чувствам, че късмета ми ще е по-добър ако я закарам на сервиз преди да я купя (ако я опозная преди да почне нещо сериозно)... но това е философска тема

                              идеята за 60-70 коня е много добра и практична, но съм на 20 и визията на колата(и големината на задната седалка ) играе много важна роля при избора, а симпатична кола 60-70коня ... не се сещам... пък и Плевен - София ще е ад
                              Според мен доста логично мислиш.
                              Подкрепям те с 2-ръце......
                              Като е покараш малко и и посвикнеш, ще и направиш ремап и колата ще тръгне повече от добре....

                              След това даже не е необходимо да и сменяш мотора, само една тубинка от 2,4 и ще някой други дреболии и ще си по-силен от 2.4.......

                              Все пак НАЙ-бързия дизел у нашия форум е 1.9!!!!
                              Е верно, че е 16В.....
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mpenkov Покажи съобщение
                                благодаря за бързите отговори

                                иначе съм се спрял на 115 кс 1.9 двигател примерно-
                                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...863&f1=details
                                http://www.cars.bg/u572963

                                прочетох тук, че са по-икономични и с по-малко проблеми по поддръжката... някой би ли споделил опит дали правилно съм се ориентирал?

                                забелязвах обаче, че точно тези модели са с по 500-1000лв по-скъпи, но влизат в бюджета 3-4 хил.

                                принципно искам 2.4 двигател та да натрия носа на някое BMW(не по улиците или на светофара!), иначе ще карам предимно в София(студентски град - работата - университета) и един-два пъти в месеца Плевен-София и обратно

                                искам 1.9 в началото, не защото ще се пребия с висока скорост(той двигателя няма сам да я развие),а защото ще ми е трудно паркирането с 2.4(предполагам.... нямам опит с нито една от двете коли) пък и никога не съм поддържал кола - най-голямото предизвикателство според мен, а 2.4 е по-капризен,по-големи данъци и гори повече, а не знам как ще съм с финансите в началото

                                жена и кола са на късмет - да така е, но различните хора имат различна представа за късмет чувствам, че късмета ми ще е по-добър ако я закарам на сервиз преди да я купя (ако я опозная преди да почне нещо сериозно)... но това е философска тема

                                идеята за 60-70 коня е много добра и практична, но съм на 20 и визията на колата(и големината на задната седалка ) играе много важна роля при избора, а симпатична кола 60-70коня ... не се сещам... пък и Плевен - София ще е ад
                                Добре си се насочил, и не защото карам такава кола вече 4,5 години, а и заради мнението на доста форумни капацитети и сервизи, мога да ти кажа, че това е единствената версия на 156, която все още си заслужава да купиш. В града ще ти гори 7 и малко, на дълго 5 и малко, ако я юркаш много може и до 6 и малко. Който разправя, че 115-ката не върви, просто не се е качвал в такава кола. Двигателят и периферията са чук, обслужването е по-евтино от 2,4-ката и особено в града е по-икономичен, което при сегашните цени на нафтата си е преимущество.
                                По въпроса за девойките, едва ли точно с Алфа ще те заглеждат, ако не си хубавец по принцип, защото оставам с впечатление, че твоите наборки си падат точно по БМВ-та, ама за това е виновна чалгата
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X